Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Da radę?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez MisiekWAW
    nie rób scen :zlosnik: porównujemy fabrykę z fabryką :!:
    Wiem, ze fabryke dlatego chcialbym zaznaczyc, ze AGR jezdzi lepiej niz 1,6 75KM 8)
    I to nie tylko katalogowo. :szeroki_usmiech
    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

    STOP ECO-TERRORISM!

    Komentarz


    • #27
      pamnowie ale kolo subaru napisał że mam 101 KM 1.6

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Purchawa
        Zamieszczone przez MisiekWAW
        nie rób scen :zlosnik: porównujemy fabrykę z fabryką :!:
        Wiem, ze fabryke dlatego chcialbym zaznaczyc, ze AGR jezdzi lepiej niz 1,6 75KM 8)
        I to nie tylko katalogowo. :szeroki_usmiech
        chciałbym to zobaczyć live :zlosnik: głównie dlatego, że moja Fela jeździła lepiej niż Pitrusia AGR po chipie :twisted: jak jeszcze przypominał AGRa k
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez Subaru
          1.6 101 KM 8 zaworowy Co do wałka rozrzadu zastanawialem sie nad zmianą ale wydaje mi sie ze znaczaco obnizy to trwalosc silnika. Chodzi mi o to zeby samochod byl do codziennej jazdy. Zastanawiałem sie tez nad turbina. Moze lepiej kompresor? I czy wogóle to ma jakis sens przy 8 zaworowym silniku? Zakładamy że chce się zmieścić w kwocie 10 tys
          zmiana wałka obniży trwałość a turbina nie :shock: :?: :!: :rofl
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez djczas
            panowie ale kolo subaru napisał że ma 101 KM 1.6
            ale Sebastian_M26 napisał o jakiejś tam ofercie na tuning silnika 1.6 75KM i stąd pozostała część dyskusji 8)
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz


            • #31
              zgadzam się z tobą misiek tylkotrzeba pamietac o jednym żeby uturbienie zrobiła jakaś porządna firma a nie pan józio ze wsi kozia wólka

              Komentarz


              • #32
                Re: Da radę?

                Zamieszczone przez Subaru
                Witam wszystkich. Mam prośbe. Jeżdże Skodą Octavia 1.6 i chciałem się poradzić czy da radę podkręcić silnik. Zdaje sobie sprawe że każdy tunning obniża w pewnym stopniu jego żywotność, ale czy dałoby radę wyciągnać z tego silnika moc na poziomie ok 130 KM zeby drastycznie nie podskoczylo jego zuzycie?
                A moze kompresor elktryczny ?
                Pozdrawiam Bartek.

                Current: Honda Civic
                Ex: O1

                Komentarz


                • #33
                  zbyt drogi do pożądanego efektu daje jakies od 5 do 15 % przyrostu mocy a cena :roll:

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez djczas
                    zbyt drogi do pożądanego efektu daje jakies od 5 do 15 % przyrostu mocy a cena :roll:
                    Zawsze w tym przypadku bedzie sie rozbijało o kase.
                    Najlepiej byloby sprzedać 1.6 i kupić TDI.

                    Kązy swap, ew. dołożenie turbo to min 10 tyś zł.
                    Pozdrawiam Bartek.

                    Current: Honda Civic
                    Ex: O1

                    Komentarz


                    • #35
                      Z góry zakładam że każda modyfikacja jaką będę chciał przeprowadzić musi mieć ręce i nogi. Chodzi o to żeby wszystko było zrobione z głową a nie tzw. minimum kosztów bo na dłuższą metę to nie jest dobre rozwiązanie. A ile wynosiłby koszt silnika 1.8T i co jeszcze oprócz tego trzeba zmienic. Czy przeniesienie napędu wytrzyma, skrzynia itd. I czy da radę sprowadzic do Polski nowy silnik? Z góry dzięki
                      Koniki są po to by je karmić

                      Komentarz


                      • #36
                        no nie wiem chciałbym kiedys zobaczyć start równoległy 1,6 101 KM i TDi 90 Km .... moim zdaniem ropniak górą :roll:
                        ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                        www.wasilewski-foto.pl
                        KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez wasyl
                          no nie wiem chciałbym kiedys zobaczyć start równoległy 1,6 101 KM i TDi 90 Km .... moim zdaniem ropniak górą :roll:
                          jeżeli oba seryjne to AGR nie ma szans niestety 8)
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz


                          • #38
                            można podobno kupić sam silnik już od 4000 podobno nowy tak mi jeden gostek na tunning sho w krakowie mówił do tego elektronika i skrzynia to około 3000 więc na włożenie zostaje około 3000 koła podwarunkiem że koleś mówił prawdę

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez djczas
                              można podobno kupić sam silnik już od 4000 podobno nowy tak mi jeden gostek na tunning sho w krakowie mówił do tego elektronika i skrzynia to około 3000 więc na włożenie zostaje około 3000 koła podwarunkiem że koleś mówił prawdę
                              Półoski?
                              Wieksze hamulce?
                              Nowa zawiecha?
                              Pozdrawiam Bartek.

                              Current: Honda Civic
                              Ex: O1

                              Komentarz


                              • #40
                                mniej do kupowania niż jak byś swap na diesla chciał zrobić

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez djczas
                                  można podobno kupić sam silnik już od 4000 podobno nowy
                                  Ale pytanie czy z osprzetem ,bo na moje to goly :roll: dodac do tego np. turbinkie itp i cena urosnie do bardzo duzej :?
                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    4000 to cena za goły silnik, + dodatki sam komputer ponoc kosztuje około 2 tys (info z jesieni) a gdzie reszta
                                    co do pytania "co trzeba wymienić" to sugerował bym zapytać raczej "czego nie trzeba wymieniać"
                                    Zapraszam na www.rebel-tuning.com

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Nie ma co kombinowac :roll: , opchnij ta octe doloz te 10tys zl i kup octe z odpowiednim dla siebie silnikiem (TDI lub 1,8T).
                                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        samiec zgadzam sie z toba w stu % takie modyfikacje to są dla pasionatów którzy zakładają że bedą tym autem jęździć do jego śmierci technicznej a nei dla kogoś kto prędzej czy póżniej go sprzedadzą i kupią inne

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X